قوانین و مقررات کافه زعفران
کلیه کالا ها و خدمات ارائه شده در کافه زعفران مطابق با قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.
کلیه خدمات کافه زعفران بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در تجارت الکترونیک می باشد.
در صورت عدم رضایت از خرید ، شما می توانید نسبت به برگشت دادن کالای خریداری شده خود اقدام نمایید.پس از دریافت کالا از سمت کافه زعفران و تایید صحت آن ، وجه پرداختی شما بدون کم و کاست برگشت داده خواهد شد.
قبل از تحویل گرفتن محصول خریداری شده از مامور پست حتما دقت داشته باشید که بسته سالم و بدون هیچ گونه آسیب دیدگی باشد و در حضور مامور پست بسته را باز کرده و از صحت اجناس ارسالی اطمینان حاصل فرمائید.در غیر این صورت عواقب حاصل از هرگونه سوء استفاده احتمالی در هنگام حمل و نقل کالا بر عهده شخص خریدار خواهد بود.
محصولات در صورت باز شدن بسته محصول ، به هیچ عنوان قابل باز پسگیری نخواهد بود.
هزینه پستی پس فرستادن محصول برعهده مشتری خواهد بود.
قیمت های محصولات کافه زعفران از سوی عرضه کنندگان می باشد و کافه زعفران تاثیری در افزایش و یا کاهش قیمت ها ندارد.
اطلاعات درج شده در خصوص مشخصات كالاهای ارائه شده به صورت كلي بوده و این فروشگاه به طور مداوم نسبت به بررسی و به روز رسانی اطلاعات و محتویات آن اقدام خواهد نمود.
خریداران محترم هنگام سفارش كالا ملزم می باشند اطلاعات صحیح كامل را در پایگاه درج کنند. بدیهی است کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع تکمیل درست و ارسال به موقع سفارش خواهد شد.
کافه زعفران ملزم است نهایتاً بس از 24 ساعت کاری از ثبت سفارش، محصول را برای ارسال تحویل اداره پست دهد.
فروشگاه کافه زعفران هیچگونه مسئولیتی را در مورد کارکرد سایت که میتواند ناشى از عوامل خارج ازحوزه مدیریت این سایت باشند (همانند نقص اینترنت،بانكي، مسائل مخابراتى،تجهیزات سخت افزاری وغیره) نمی پذیرد.
فروشگاه اینترنتی کافه زعفران به هیچوجه اطلاعات منحصر به فرد کاربران را به اشخاص غیر واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.
با تشکر، مدیریت کافه زعفران